- Home
- Wsparcie zarządzania
- Optymalizacja procesów Logistycznych
- Prowadzenie projektów krótkoterminowych
- Wsparcie i nadzór nad projektami długoterminowymi
- Tworzenie procedur & wsparcie zarządcze
- Negocjacje umów z partnerami zewnętrznymi
- Wsparcie we wdrażaniu Zintegrowanych Systemów Zarządzania
- Outsourcing Zarządczy (proc. Organizacyjne, SZJ, antyfraudowe)
- Projekty Fleet Managementowe
- Wsparcie przeniesiania zakupów/produkcji do Azji
- Reprezentacja zagranicznych klientów w Polsce
- Reprezentacja
- Zarządzanie systemami IT oraz Bazami Danych
- Szkolenia i Trenerstwo
- Ewaluacja i Audyty
- ValueMaker™
- Nowości i nowinki
- Kontakt
Wsparcie i nadzór nad projektami długoterminowymi
Nieco innym podejściem niż w przypadku projektów krótkoterminowych charakteryzuje się usługa wsparcia projektów średnio- i długoterminowych. Tutaj zakładamy, iż klient posiada zasoby ( project managera(ów) ) i umiejętności prowadzenia projektu lub wspieramy klienta w pozyskaniu niezbędnych, wysoko kwalifikowanych zasobów oraz wspomagamy swoim „know how” część procesową projektu.
Zakres naszego udziału jest indywidualnie ustalany i sprowadza się głównie do doradzania oraz nadzorowania czy projekt przebiega zgodnie z Biznes Planem czy wyznaczonymi oczekiwaniami. W przypadku tym pełnimy rolę „arbitra zewnętrznego”, który dba o poprawną realizację projektu zmierzając do osiągnięcia wyznaczonego celu.
W ramach tej usługi świadczymy również kompleksową usługę wdrożenia narzędzia MS Project w projekcie czy przedsiębiorstwie. Usługa ta opiera się na:
- analizie potrzeb klienta,
- analizie istniejącej infrastruktury software’owej,
- analizie istniejącej infrastruktury hardware’owej,
- doborze rozwiązania optymalnego z punktu widzenia potrzeb przedsiębiorstwa,
- implementacji i konfiguracji oprogramowania,
- integracji z innymi systemami teleinformatycznymi – wymiana danych (opcjonalnie),
- wsparcia w przeniesieniu do systemu projektów już trwających (opcjonalnie),
- nadzór poprawności funkcjonowania systemu w początkowym okresie funkcjonowania.
Dodatkowo dość częstą usługą świadczoną na potrzeby klientów jest outsourcing prowadzenia i raportowania przebiegu projektu w MS Project. Bardzo często obecnie duzi wykonawcy czy inwestorzy w kontraktach ze swoimi poddostawcami zawierają klauzule o obowiązku raportowania przez nich z postępu realizowanych prac w MS Project. Coś czego nigdy nie robili, gdyż są kompetentni w kwestiach merytorycznych i nie posiadali dotąd takiej potrzeby. Wtedy możemy przyjść z pomocą odciążając ich z tego biurokratycznego obowiązku.

