- Home
- Wsparcie zarządzania
- Optymalizacja procesów Logistycznych
- Prowadzenie projektów krótkoterminowych
- Wsparcie i nadzór nad projektami długoterminowymi
- Tworzenie procedur & wsparcie zarządcze
- Negocjacje umów z partnerami zewnętrznymi
- Wsparcie we wdrażaniu Zintegrowanych Systemów Zarządzania
- Outsourcing Zarządczy (proc. Organizacyjne, SZJ, antyfraudowe)
- Projekty Fleet Managementowe
- Wsparcie przeniesiania zakupów/produkcji do Azji
- Reprezentacja zagranicznych klientów w Polsce
- Reprezentacja
- Zarządzanie systemami IT oraz Bazami Danych
- Szkolenia i Trenerstwo
- Ewaluacja i Audyty
- ValueMaker™
- Nowości i nowinki
- Kontakt
Audyty procesów operacyjnych
Audyt zewnętrzny procesów zachodzących w przedsiębiorstwie jest najbardziej obiektywną i niezależną ocenę funkcjonowania przedsiębiorstwa w zakresie zachodzących tam realnie procesów pod względem efektywności, legalności, gospodarności, celowości, rzetelności. Jest to narzędzie wspierające Zarząd lub właścicieli w podejmowaniu strategicznych decyzji w procesie zarządzania ryzykiem, wyborem środków jego ograniczania oraz określania poziomu dopuszczalnego ryzyka.
W zależności od wielkości i struktury organizacyjnej firmy oraz woli Zarządu może obejmować:
- analizę procesów głównych przedsiębiorstwa
- analizę procesów pobocznych przedsiębiorstwa
- analizę ryzyk nadużyć zewnętrznych (napady, kradzieże, włamania fizyczne i komputerowe)
- analizę ryzyk nadużyć wewnętrznych ( kradzieże, fałszowanie dokumentów, etc)
- analizę ryzyk związanych z zatrudnieniem ( zasady, dyskryminacja, bezpieczeństwo w miejscu pracy, dokumentacja pracownicza, zgodność zasad z bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa)
- analizę ryzyk wystąpienia „złych praktyk biznesowych”
- analiza ryzyk niszczenia aktywów ( akty wandalizmu, terroryzmu, zdarzenia nieoczekiwane)
- analiza ryzyk utraty ciągłości pracy instytucji
- analiza ryzyk związanych z zarządzaniem przedsiębiorstwem
- analizę ryzyk relacji z otoczeniem ( utrata reputacji, procesy sądowe, informacje prasowe)
- analiza ryzyk kadrowych ( działanie pracowników na szkodę przedsiębiorstwa)
- analiza ryzyk technologicznych ( bezpieczeństwo produkcji i systemów wspomagających
- analiza ryzyk dokumentowych ( dostęp i pewność przechowywania dokumentów, poprawność dokumentowania zdarzeń)

